Finansiniai įsipareigojimai slegia ne visus – atidėti mokėjimus prašo mažuma

0
77
Pinigai. Nuotrauka Michael Longmire iš Unsplash.

Karantinas bei nestabili ekonominė situacija šalyje paveikė lietuvių finansines galimybes: bankai skaičiuoja tūkstančius prašymų atidėti paskolas ir jau susitarė dėl vieningų sąlygų, kurios klientams suteiks vadinamąsias paskolos arba kredito atostogas. Tačiau tokie išbandymai užgulė ne visų kreditorių ir besiskolinančiųjų pečius. Mažiau nei 3 proc. vienos Lietuvoje veikiančios finansų bendrovės klientų nuo karantino pradžios įmokas paprašė atidėti, o vos procentu daugiau jas vėluoja mokėti.

Pandemijos keliamo nerimo ženklų bendrovė beveik nepastebi, o siekdama dar didesnio teikiamų paslaugų prieinamumo, nuo pirmadienio atidarė fizinius aptarnavimo padalinius, kuriuose griežtai laikysis saugumo reikalavimų.

Sunkumai – vos keliems nuošimčiams

Bendrovė skaičiuoja, kad nuo karantino pradžios klientų, kurie paprašė atidėti įmokas ar pranešė, jog vėluos jas sumokėti, yra iki 3 proc. Be to, vos keliais procentiniais punktais padaugėjo klientų, kurie vėluoja susimokėti. Visiems jiems leidžiama atidėti įmokas 3 mėnesiams.

 

„Tokius pozityvius šios sudėtingos situacijos rodiklius lėmė ilgalaikė praktika: didžioji dalis mūsų klientų yra nuolatiniai – bendrove pasitiki ir jos paslaugomis naudojasi ne pirmą kartą. Be to, kiekvieną kartą vartojimo paskolas suteikiame tik atsakingai įvertinę kiekvieno norinčiojo pasiskolinti galimybes“, – bendrovės rodiklius komentuoja Pardavimų departamento direktorius Tadas Čekavičius.

Pardavimų departamento direktorius Tadas Čekavičius.

Įmonės atstovas priduria – per karantiną klientų dėmesys krypo į vartojimo paskolas ir paskolas būsto remontui. T. Čekavičius sveikina lietuvių norą, net ir užsidarius namuose, pirkti internetu, skatinti ekonomikos augimą bei laisvo laiko neleisti veltui, jį išnaudojant gyvenamajai erdvei atnaujinti.

Skyriai atidaryti klientų pageidavimu

Visgi, Pardavimų departamento direktorius teigimu, per karantiną išaugęs paslaugų teikimo nuotoliniu būdu poreikis aktualus ne visiems. Bendrovė, telefonu ir internetu apklaususi daugiau nei 400 savo klientų, išsiaiškino, kad norinčiųjų gyvai susitikti ir pasikalbėti apie šiuo metu kylančius finansinius iššūkius – vis daugiau.

Apklausa parodė, kad trečdalis respondentų atvyktų į gyvas konsultacijas, jei tik būtų galimybė. Todėl nuo pirmadienio bendrovė atidarė 15 klientų aptarnavimo skyrių visoje Lietuvoje. Artimiausiu metu bus atidarytas skyrius Ukmergėje bei klientų pamėgtos finansų kavinės Vilniuje: Gedimino pr. ir Ukmergės g.

„Siekiame dar didesnio paslaugų teikimo patogumo bei prieinamumo, todėl norime savo klientams ir patarti, ir užtikrinti kuo artimesnį ryšį su mūsų specialistais. Tai ypač svarbu šiuo metu, kai prireikia tiek profesionalios finansinės konsultacijos, tiek individualaus sprendimo konkrečiam poreikiui, tiek draugiško patarimo ar paprasčiausio padrąsinimo, kad padėtis nėra be išeities“, – sako T. Čekavičius.

Finansų bedrovės atstovas užtikrina – įmonės padaliniai atidaryti laikantis visų saugumo reikalavimų. Skyriuose matuojama darbuotojų temperatūra, jie aprūpinti kaukėmis, veido skydais, vienkartinėmis pirštinėmis, nuo klientų atskirti pertvaromis.

Finansų bendrovės patalpos dezinfekuojamos, dezinfekciniai skysčiai ir vienkartinės pirštinės prieinami ir lankytojams, kurie į padalinius priimami tik po vieną. Įmonė paslaugas šiuo metu teikia ir nuotoliniu būdu: klientai aptarnaujami tiek telefonu, tiek ir internetu.