Prekybos tinklas „Iki“, aktyviai mažindamas reguliarias pieno produktų kainas, skaičiuoja jau daugiau nei 100 produktų, kuriuos palietė kainų pokyčiai. Pasak Vaidos Budrienės, „Iki“ komunikacijos vadovės, šis sąrašas nėra baigtinis. Prekybos tinklas ir toliau nuosekliai ieško galimybių ne tik pasiūlyti pirkėjams reikšmingų akcijų bei nuolaidų, bet ir sumažinti perkamiausių produktų reguliarias kainas.
„Dar praėjusį mėnesį, prasidėjus pirmųjų pieno produktų kainų mažinimui, pažadėjome, kad šiame sąraše bus per 100 produktų. Sistemingai siekiame šio tikslo, nuolat sekame kainų judėjimą žaliavų rinkose ir atsiradus galimybei pieno produktų iš gamintojų įsigyti pigiau, aktyviai mažiname jų kainas pirkėjams. Per pastarąsias savaites sumažinome ne tik UAB „Pieno žvaigždės“ pieno gaminių kainas, bet ir tam tikrų mūsų tinklo privačių prekių ženklų „Iki“ ir „Clever“ pieno produktų – sviesto, pieno bei kefyro, kurie rikiuojasi perkamiausiųjų sąraše“, – sako V. Budrienė.
„Iki“ ženklu pažymėto 2,5 proc. riebumo pieno (0,9l) reguliari kaina šiuo metu siekia vos 1,09 Eur. Tai yra 15,5 proc. mažesnė nei buvo taikyta anksčiau. Tuo pačiu prekių ženklu pažymėtą 2,5 proc. riebumo kefyrą (0,9l) pirkėjai dabar visada gali įsigyti už 14,4 proc. mažesnę kainą – 1,19 Eur, o „Clever“ linijos 2,5 proc. riebumo pieną (1l) – vos už 0,79 Eur, vietoj anksčiau buvusios 0,85 Eur kainos.
Mažinamų kainų pokytis „Iki“ tinkle taip pat palietė ir populiarius „Pieno žvaigždžių“ produktus – pieną, grietinę, varškę. Šio gamintojo produktų kainos yra sumažintos 2–6 proc.
Prekybos tinklo „Iki“ duomenimis, pieno produktai užima svarbią vietą tarp pirkėjų pasirinkimų ir nuolat patenka į kasdienių pirkinių krepšelį. Perkamiausių pieno produktų penketuko viršuje atsiduria sviestas, antroje – pienas, o trečioje – įvairūs varškės sūreliai.
Aktyviai mažindamas reguliarias svarbiausių produktų kainas, prekybos tinklas taip pat daug dėmesio skiria tiek vienkartinėms ar trumpalaikėms, tiek ilgalaikėms taupymo programoms. Tarp jų – itin didelio pirkėjų dėmesio susilaukęs „IKI Pigintuvas“, taip pat prekybos tinklo „Iki“ ir mobiliosios programėlės #walk15 iniciatyva – už žingsnius gaunamos nuolaidos vaisiams bei daržovėms. Nuolat peržiūrimi ir kas savaitę atnaujinami nuolaidų pasiūlymai kainų leidinyje, papildomai taikomi valandiniai pasiūlymai ar nuolaidos tam tikroms prekių kategorijoms.
Prekybos tinklą „Iki“ šiuo metu sudaro 237 parduotuvės, kulinarijos gamybos centras bei 3 regioninės kepyklos. Nuolat naujoves diegiantis prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidarė jau dvi autonomines parduotuves su „Iki“ prekių ženklu. Tai pirmos tokios parduotuvės Lietuvoje ir Šiaurės šalyse. Prekybos tinkle dirba beveik 6 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ bei nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę. Šiemet prekybos tinklas „Iki“ buvo įvertintas prestižiškiausiu „Top Employer 2023 Lietuva“ sertifikatu.
Vaida Budrienė
„Iki“ komunikacijos vadovė