Lietuviška finansinių technologijų įmonė „Paysera“ pristatė šviesiai rožinę, arba tiksliau sakant, lietuviškų šaltibarščių spalvos „Visa“ mokėjimo kortelę. Tai yra trečioji naujo dizaino mokėjimo kortelė nuo praėjusių metų pavasario, kai įmonė pristatė naują logotipą ir vizualinį identitetą.
„Kortelės spalva neatsitiktinai primena šalčiausią lietuvių nacionalinį turtą – šaltibarščius. Mes manome, kad ši nedidelio tiražo kortelė suras mėgėjų Lietuvoje ir užsienyje. Kadangi platiname „Visa“ korteles Europos ekonominėje erdvėje, pristatydami kortelę užsienio auditorijai, įtraukėme lietuviškus šaltibarščius į komunikacijos liniją. Taigi, kartu su šia kortelę nešama žinutė leidžia europiečiams geriau pažinti ir lietuviškos virtuvės paveldą“, – sako Justina Vaitkevičiūtė, „Paysera“ Rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovė.
Tai trečioji mokėjimo kortelė, kurią „fintech“ bendrovė išleido po to, kai praėjusių metų kovą pristatė naują logotipą ir vizualinį identitetą.
Praėjusiais metais įmonė išleido Ukrainos palaikymui skirtą šios šalies vėliavos spalvų kortelę. Bendrovės mokėjimo korteles iš viso turi apie 300 tūkst. klientų.
Naujosios „Visa“ mokėjimo kortelės gali būti susietos su „Apple Pay“, „Google Pay“ ir „Samsung Pay“ bekontakčiams mokėjimams telefonu.
„Paysera“ platina „Visa“ mokėjimo korteles, kurių leidėjas yra „Solaris“ (buv. „Contis“).
Pagrindinis įmonės verslas Baltijos šalyse yra mokėjimų apdorojimas e. parduotuvėse, už Baltijos šalių ribų – pervedimai, valiutos konvertavimas programėlėje ir e. bankininkystėje.
Aleksas Rozentalis