3.8 C
Molėtai
2024 / 04 / 23

Verslo naujokų iššūkis – kaip pranokti konkurentus?

Ar jau skaitėte?

Jei nesate pasiruošę papasakoti apie savo produktą ar paslaugą visuomenei, tikėtis sėkmės – naivu. Vien investicijų, laiko ir kūrybinių idėjų nepakaks. Prireiks ir strategijos, kaip pasiekti potencialių klientų auditoriją. Kodėl komunikacija svarbi jau verslo pradžioje, ir kokių klaidų nedaryti, kad neatbaidytume klientų, o juos sudomintume?

- Reklama -

Žinomi verslininkai įsitikinę: šiandienos verslui komunikacija būtina

Desertinės įkūrėja Liucina Rimgailė.

Desertinės įkūrėja Liucina Rimgailė mano, kad tiek vidinė, tiek išorinė komunikacija verslui yra labai reikalinga. Tai, kokio ji pobūdžio, kokiais kanalais skleidžiama, kokiu dažniu ir kokį biudžetą numatant, dažniausiai priklauso nuo verslo specifikos. Svarbu ir tai, kokią auditoriją norime pasiekti. „Kiekvienam verslui, mano nuomone, aktualu, kad žinia apie jo produktą ar paslaugą sklistų, todėl investuoti laiką bei finansus į žinomumą verta. Nuo veiklos pradžios pagrindiniais mano komunikacijos kanalais išlieka socialiniai tinklai ir rekomendacijos”, – pasakojo Liucina.

Verslininkas Benediktas Gylys įsitikinęs, kad šiandieniniam vartotojui nebereikia tobulų filtrų ir pasakojimų. Žmonės nori paprastų ir realių istorijų apie produkto ar paslaugos atsiradimą ir jų suteikiamą naudą. „Gyvename dėmesio ekonomikoje, kurioje kiekvieną dieną esame atakuojami įtaigiais pranešimais ir video įrašais. Tad sėkminga komunikacija yra kiekvieno verslo pamatas tiek veiklos pradžioje, tiek verslui augant”, – sako Benediktas Gylys.

Verslininkas Benediktas Gylys.

Dvejus metus savo verslą puoselėjanti drabužių kūrėja Vidmantė Martikonytė atvira – veiklos pradžioje iškyla įvairių klausimų, o vienas iš jų – kaip pasiekti klientų auditoriją, juos sudominti? „Aš renkuosi artimą bendravimą su klientėmis, komunikuodama su jomis tiesiogiai socialiniuose tinkluose. Verslo pradžioje, visų pirma, daug darbo ir laiko reikia komunikacijai su žmonėmis, taip pat svarbu investuoti į produktą ir į jo pateikimą”,

– mano V. Martikonytė.

- Reklama -

Pradedate savo verslą? Būkite pasiruošę apie jį papasakoti

Pasak O. Mašalės, dauguma pradedančiųjų verslininkų į komunikaciją žvelgia ne kaip į investiciją, o kaip į papildomas išlaidas. Tai gali daryti įtaką klientų pasirinkimui. Pavyzdžiui, vietoj profesionalios produktų fotosesijos įmonės svetainėje publikuojamos mėgėjiškos nuotraukos. Tai didelė klaida, nes kokybiški vaizduojamieji elementai 80 proc. padidina žmonių norą perskaityti turinį, sukelia emocijas, padeda geriau suprasti ir įvertinti paslaugą ar produktą. Matydami nekokybišką komunikaciją, antro šanso jie gali ir nebesuteikti.

Strateginės komunikacijos specialistės Orijanos Mašalės.

Vadovas taip pat turi būti pasiruošęs investuoti savo laiką ir pastangas. Net ir turint daugybę atsakomybių, komunikacija turėtų tapti kiekvieno verslo kūrėjo darbotvarkės dalimi. Įmonės lyderiui verta apgalvoti – apie ką jis kalbės, kas jam svarbu, kokiame kontekste jis nori save matyti ir kaip tai padės jo verslui?

Taip pat skaitykite:  Savivaldybėms paskirstyta 10 mln. eurų pramonės teritorijų plėtrai

Veiklos pradžioje vadovai nuolat susiduria su iššūkiais, tačiau nereikėtų bijoti ieškoti pagalbos bei informacijos. Išvengti klaidų, priimti teisingą sprendimą gali padėti reali specialistų bei verslininkų patirtis, kuria jie dalinasi edukaciniame video projekte „Verslas iš arti”.

„Pasitikėjimas įmone ar produktu yra pagrindinis dalykas, nuo kurio reikėtų pradėti asmeninę prekės ženklo strategiją. Ir svarbu nepamiršti: rezultatas neateina greitai, turėkime kantrybės dirbti, kad atėjus šlovės akimirkai, sublizgėtume”, – palinkėjo O. Mašalė.



TOP naujienos

Lietuvos mokslininkai tirs gyventojų imunitetą

Kai kurie Vilniaus ir Kauno miesto bei rajono gyventojai savo pašto dėžutėse netrukus ras kvietimus dalyvauti naujame svarbiame moksliniame tyrime. Bendrame Lietuvos sveikatos mokslų...

Šeimos gydytojai primena, kad virusai dažniausiai plinta dviem būdais

Artėjant didžiausioms metų šventėms bei laikui su artimaisiais, gydytojai atkreipia dėmesį į sparčiai didėjantį ir susirgimų peršalimu, gripu bei kitomis kvėpavimo takų ligomis skaičių....

Vasara – be maisto švaistymo: patarimai, kaip sumaniai panaudoti maisto likučius

Vienas didžiausių šių dienų socialinių iššūkių – sumažinti išmetamo maisto kiekius. Jis tampa ypač aktualus vasarą, kai maisto išmetimo kiekiai dar labiau padidėja. Šiuo...

Rekordas – įstaigos per kelias valandas pateikė paraiškas saulės ir vėjo elektrinėms įsirengti

Penktadienį, Aplinkos projektų valdymo agentūrai (APVA) paskelbus kvietimą įstaigoms ir organizacijoms vėjo ir saulės elektrinėms įsirengti ar įsigyti dalį elektrinės iš vystytojų, per kelias...

Praėjusią savaitę elektra Lietuvoje brango 4 proc.

Praėjusią savaitę didmeninė elektros energijos kaina Lietuvoje išaugo 4 proc. iki – 21,37 euro už megavatvalandę (MWh), tačiau buvo mažiausia visose Baltijos šalyse. Latvijoje ir Estijoje elektros kaina šoktelėjo 7 proc. ir siekė 21,99...

Pigu ir sotu: tuno skardinę paverskite sūrišku apkepu, kurio negalėsite atsivalgyti

Jeigu norisi greitai, sočiai ir nebrangiai – skardinė tuno gali padaryti stebuklus. Ne be reikalo ši žuvis yra viena mėgstamiausių konservų – tunuose gausu baltymų, iš jų lengva paruošti įvairius patiekalus, tinka net prisižiūrintiems...

PORTALO SKAITOMIAUSI

JUMS PARINKTOS NAUJIENOS